wtorek, 19 września 2017

Zmysły

 Świat byłby dla nas obcy gdyby nie zmysły. To właśnie dzięki nim poznajemy otaczający nas świat.

Przygotowałam planszę A3, którą wspólnie z dziećmi uzupełniliśmy - każdy wylosował ilustrację i opisał, którym zmysłem najlepiej poznać to co jest przedstawione na ilustracji. W ten sposób powstał plakat "Nasze zmysły".

Elementy do wykonania plakatu do pobrania tu.

 Każde dziecko przygotowało także własną książeczkę o zmysłach. Powtórzyliśmy, które części ciała odpowiadają za poszczególne zmysły - pod ilustracjami umieściłam krótkie zdania. Dodatkowo książkę wzbogaciliśmy o rysunki tego co jest poznawane przez zmysły.
Wzór książeczki do pobrania tu.
Ilustracje do przyklejenia znalezione w internecie.


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger