poniedziałek, 6 listopada 2017

11 listopada - zakodowany

11 listopada z kodowaniem w tle ... ostatnio temat kodowania bardzo mnie zaciekawił i próbuję wplatać elementy kodowania w zajęcia. Dziś proponuję Wam flagę Polski - oczywiście zakodowaną.

Jak zwykle po kliknięciu na ilustrację przeniesiecie się do pełnego pliku - z pustą planszą i "hasłami" do odkodowania.
Jeśli chcecie sami spróbować sił z kodowaniem polecam wam generator kodów, dzięki któremu wykonałam tą prostą kartę.
Link do generatora TUTAJ.

Przygotowałam także interaktywne puzzle - z godłem Polski. Składają się z 35 elementów.
Link do puzzli po kliknięciu na godło.


Inne pomysły związane z 11 listopada znajdują się także w poście do którego także zapraszam TUTAJ.

Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 
Dziękuję!

1 komentarz:

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger