wtorek, 10 października 2017

Na grzyby!

Do tematu grzybów przygotowałam planszę "Grzyby jadalne i niejadalne" i mini zabawę w zbieranie grzybów.
Planszę należy wydrukować dwukrotnie i zalaminować. Jedna będzie planszą "pokazową". Z drugiej trzeba powycinać grzyby (bez podpisów). Drukujemy także kosz z grzybami :)
Zadaniem dziecka jest wybranie grzybów jadalnych i umieszczenie ich w koszu na grzyby.
Moje plansze są w kąciku przyrodniczym - przypominajką, dekoracją i zabawą, którą dzieci chętnie wykorzystują do swoich zabaw.
Z tyłu karty z koszem przypięłam zszywaczem koszulkę z suwakiem strunowym, do którego chowamy powycinane grzyby żeby się nie pogubiły.

Materiały do pobrana tu.

Plansze w użyciu :)



Do wykonania plansz wykorzystałam ilustracje ze stron:
https://pixabay.com/
oraz materiały z książki "Elementarz przedszkolaka", wyd. Zielona Sowa


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger