piątek, 21 września 2018

Kraina kodowania i programowania

Na ten rok szkolny przygotowałam program zajęć dodatkowych dla uczniów mojej szkoły z kodowania i programowania. 
Pierwsze zajęcia za nami - dzieciakom bardzo się spodobały, czekają na kolejne :) 
Udostępniam Wam program tu - mam nadzieję, że będzie inspiracją dla kolejnych działań. 


Inspiracją do działania była Anna Świć (której serdecznie dziękuję za zapoznanie się z moim programem i danie mi "zielonego światła" do publikowania) i jej strona Kodowanie na dywanie.
Zachęcam także do udziału w programie Uczymy Dzieci Programować.





Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger