piątek, 26 sierpnia 2016

Witajcie!

Do tej pory znaliśmy się z Facebooka. Jednak myślę, że przez stronę internetową będzie nam łatwiej się kontaktować :) 
Mam nadzieję, że będzie to miejsce,  w którym znajdziecie wiele pomysłów, które są głownie efektem moich doświadczeń w pracy z dziećmi. Wszystko po to, aby nauka nie kojarzyła się z przykrym obowiązkiem, ale była świetną zabawą i odkrywaniem, także dla Nas - Nauczycieli.
Prezentowane treści to materiały, które tworzę sama (chyba, że jest inaczej to podkreślę to), moje spostrzeżenia dotyczące edukacji, materiały, informacje, które z jakiegoś powodu wydały mi się ważne, ciekawe lub pożyteczne.
Ogromnym źródłem wiedzy są na co dzień dzieci, ale także nie zapominam o materiałach książkowych i internecie, który bardzo inspiruje.

Z przyjemnością dzielę się tym z Wami :) 

Pierwsze posty, w ramach uporządkowania moich myśli będą pomysłami, które już prezentowałam na Facebooku Nauczyciel Wieczorową Porą, gdzie także zapraszam!
A już niebawem zapraszam po nowe pomysły i materiały. Serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger