wtorek, 23 maja 2017

Na Dzień Mamy


W 1914 roku Kongres USA ustanowił drugą niedzielę maja Dniem matki. Pomysł został szybko podchwycony przez kolejne państwa. W Polsce po raz pierwszy święto Mam było obchodzone w Krakowie. Nie do końca wiadomo kto i kiedy zadecydował o tym, że 26 maja to święto polskich mam - jedno jest pewne - to piękne święto!

Przygotowałam dla Was:
1.baner


2. Laurkę - aby dopełnić całości należy wykonać kwiatek z odciśniętych farbą rączek, ale myślę, że każdy inny pomysł też będzie dobry :)
3. kartę pracy - kartkę. Należy złożyć ją "na cztery" i powstanie mini książeczka.



Wszystkie materiały do pobrania tu :)
Inspiracje z internetu zapisałam na Pinterest

Jeśli zainteresował cię mój wpis - doceń moją pracę, nie zapomnij podzielić się nim z innymi. Miło mi będzie jeśli napiszesz komentarz. Dziękuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger