środa, 14 marca 2018

karty zwierzaki

Przy omawianiu tematów o dzikich zwierzętach przygotowałam uniwersalne karty z wizerunkami zwierząt. Wykorzystywałam je do domino, sudoku, klasyfikowania, kodowania. Dzieciaki same chętnie w ciągu dnia biorą ode mnie te karty, by używać ich do swoich zabaw.
Mój zestaw ma 81 kart - każdy zwierzak na 9 różnokolorowych kartkach.
Karty są w dwóch wersjach - czarno - białej i kolorowej. 



A Wy? Jak je wykorzystacie? Dajcie znać! :)

Wszystkie pliki do pobrania na moim padlecie :)

Do wykonania swoich plansz wykorzystałam ilustracje, które sama narysowałam.


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger