poniedziałek, 19 marca 2018

Wiosenna dekoracja

Ostatnio mam "fazę" na ażurowe dekoracje okienne. Zimą wykorzystałam gotowe schematy nawiązujące do Muminków. Na wiosenną dekorację wiedziałam, że wybiorę coś kolorowego, ale także ażurowego ;) Długo przeszukiwałam zasoby Internetu, by znaleźć coś co mnie ujmie, ale udało się! :D
Tak prezentuje się gotowa dekoracja :)




Poniżej schematy, z których korzystałam.







Po więcej zapraszam na Pinterest, gdzie zapisałam inne inspiracje, których nie wykorzystałam :)

Do wykonania swoich plansz wykorzystałam ilustracje znalezione na Pinterest.


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 

Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger