wtorek, 19 czerwca 2018

Kupony na Dzień Taty

Kupony to alternatywa dla laurek. Tym razem moja propozycja dotyczy kuponów dla Tatusiów. Zachęcam do pobrania materiału - okładka jest kolorowa, pozostałe strony czarno - białe, by każdy mógł je dowolnie ozdobić. Ostatnia strona jest pusta, można ją wielokrotnie powielać i zapisywać swoje pomysły.

Plik jest w pdf - wielkość jednej kartki to wielkość wizytówki - ok. 8,5 cm x 5 cm. Drukując wybrałam opcję "drukuj wiele" - 6 na 1.

Plik do pobrania tu.


Do wykonania plansz wykorzystałam ilustracje ze strony:
https://www.mycutegraphics.com/


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 
Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger