poniedziałek, 17 sierpnia 2020

planer wydarzeń



Nowy Rok Szkolny zbliża się wielkimi krokami. Zawsze przed rozpoczęciem roku pojawia się wiele pytań, są nowe ustalenia - w tym roku jest jeszcze więcej niepewności i pytań bez odpowiedzi. 
Dziś mam dla Was propozycję związaną z planowaniem wydarzeń - zawsze starałam się, aby w każdym miesiącu wziąć z klasą udział w jakimś wydarzeniu, warsztatach lub wycieczce. Swoje pomysły notowałam na kartce lub w kalendarzu.  Tym razem przygotowałam gotowy arkusz - także z wpisanymi datami przerw świątecznych i ferii. Mam także "segregator wychowawcy", w którym trzymam wszystkie ważne informacje dotyczące klasy i uczniów, a także rzeczy związane z wycieczkami, warsztatami i wydarzeniami. Jeśli też macie taki segregator to ten planer na pewno świetnie będzie pasował. 

Planer wydarzeń jest do pobrania tu

Jeśli szukasz pomysłów związanych z powrotem do szkoły/ przedszkola koniecznie zajrzyj do postów oznaczonych "powrót do szkoły".

Do wykonania plansz wykorzystałam ilustracje ze strony:
https://pixabay.com/

oraz program https://www.canva.com/


Jeśli zainteresował cię mój wpis nie zapomnij podzielić się nim ze znajomymi. 
Jeśli doceniasz moją pracę daj znać w komentarzu. 
Dziękuję!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Nauczyciel Wieczorową Porą , Blogger